اس ام اس شکایت
من زانو هایم را به آغوش کشیده بودم ... وقتی تو برای آغوش دیگری زانو زده بودی... **** چشمانم را به نابینایی میفروشم تا کسی را که دوست دارم با دیگری نبینم... **** آهای ایوب کجایی؟...تا برایت از صبر بگویم‏!‏‏!‏ **** این روز ها پر طرفدارترین بازی در میان مردم بازی با " احساسات " است‏!‏ **** نگاهم بی قرار هجوم قدم های توست و تو باخبری اما...هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی ... **** به "من " چه که بعد از " تو‏"‏ ، " او " می آید؟ مشکل از قواعد دستوری است...

30

نظرات شما عزیزان:

رادین
ساعت17:36---30 آذر 1391
تو خوشگل ترین و خوش تیپ ترین و با کلاس ترین آدم رو زمین هستی

خـــــوب اینم هندونه ی شب یلدا !

گذاشتم زیر بغلت ، بذار یخچال خنک شه …

❤ شب یلدا ت مبـــــــارک عزیزم ❤


shadlin
ساعت11:13---30 آذر 1391
slm elham jooOoOoOoOooOoOOOOon
yalda u ham pishapish mobarak


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391 | 9:54 | نویسنده : Elham |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.